субота, 4 жовтня 2014 р.

Математичний тренінг 1

Математичний тренінг  № 1
11 - 15 років

Детально обґрунтуй розв’язки задач  і запиши їх у зошит.

  1. У правильному шестикутнику(усі сторони і кути рівні) провели всі  діагоналі (відрізки, що з’єднують несусідні вершини шестикутника). Скільки знайдіть площу найбільшого та найменшого многокутника, що утворений діагоналями?

  1. У кімнаті стоять два 2-шухлядні та  два 3-шухлядні  столи. Скільки способів розстановки у кімнаті 3-шухлядних та 2-шухлядних столів по чотирьох кутках? ( у кожному кутку повинен стояти один стіл).
  2.  
  3. Розв’язати ребус, в якому різним буквам відповідають різні цифри, а однаковим буквам відповідають однакові цифри:
+
                                 ЛІНІЯ                
                                 ЛІНІЯ                
                                  ФІГУРА

  1. На математичній олімпіаді переможцям вручили однакову кількість  енциклопедій. В усіх енциклопедіях разом  35 автографів членів журі  та 3500 сторінок. Скільки на олімпіаді було членів журі та класів, якщо всі  члени журі розписалися в усіх книгах по одному разу, а кожен переможець прочитає більше 500 сторінок?

     6.  Чи ділиться різниця  32016 - 72017 
              націло на 5?

     7.  Провести на площині 7 прямих так, щоб серед частин, на які розіб’ється площина виявилося якомога більше трикутників.

7. Квадрат 8х8 викладений із доміно шок 1х2. Доведіть, що якісь дві з них утворюють квадрат 2х2.

   8. Ромашка має: а) 14 пелюсток; б) 15 пелюсток. За хід дозволяється відірвати або одну пелюстку, або дві, що ростуть поруч. Програє той, хто не може зробити ходу. Хто забезпечить собі  виграш?

9. Що більше  36026 чи  29039  ?


10. Деяке число закінчується на 2. Якщо цю цифру перенести на початок числа, то число подвоїться. Знайдіть найменше таке число.

Немає коментарів:

Дописати коментар