Математичний
тренінг № 1
11 - 15
років
Детально обґрунтуй розв’язки задач і запиши їх у
зошит.
- У правильному
шестикутнику(усі сторони і кути рівні) провели всі діагоналі (відрізки, що з’єднують несусідні вершини шестикутника). Скільки знайдіть площу
найбільшого та найменшого многокутника, що утворений
діагоналями?
- У кімнаті стоять два
2-шухлядні та два 3-шухлядні столи. Скільки способів розстановки у кімнаті
3-шухлядних та 2-шухлядних столів по чотирьох кутках? ( у кожному кутку повинен
стояти один стіл).
- Розв’язати ребус, в
якому різним буквам відповідають різні цифри, а однаковим буквам відповідають
однакові цифри:
+
|
ЛІНІЯ
ФІГУРА
- На математичній олімпіаді переможцям вручили однакову кількість енциклопедій. В усіх енциклопедіях разом
35 автографів членів журі та 3500 сторінок. Скільки на олімпіаді було
членів журі та класів, якщо всі члени
журі розписалися в усіх книгах по одному разу, а кожен переможець прочитає
більше 500 сторінок?
6. Чи ділиться різниця 32016
- 72017
націло на 5?
націло на 5?
7. Провести на площині 7 прямих так, щоб серед частин, на які розіб’ється
площина виявилося якомога більше трикутників.
7. Квадрат 8х8 викладений із доміно шок
1х2. Доведіть, що якісь дві з них утворюють квадрат 2х2.
8. Ромашка має: а) 14 пелюсток; б) 15 пелюсток. За хід дозволяється відірвати або одну пелюстку, або дві, що ростуть поруч. Програє той, хто не може зробити ходу. Хто забезпечить собі виграш?
9. Що більше 36026
чи 29039 ?
10. Деяке число закінчується на 2. Якщо цю
цифру перенести на початок числа, то число подвоїться. Знайдіть найменше таке
число.
Немає коментарів:
Дописати коментар