Календарно-тематичне
планування
занять
математичного гуртка «Юний математик»
І семестр 2014-2015 навчального року
Всього 105 годин
(3 ГОД НА ТИЖДЕНЬ - 1 СЕМЕСТР (16 тижнів 48 годин),
3 ГОД НА ТИЖДЕНЬ - 2 СЕМЕСТР(19
тижнів 57 годин))
Заняття проходять в кабінеті №34, кожного понеділка, від 10.00 - 14.00.
Тема заняття
|
Кількість
годин
|
Дата
проведення
|
Задачі математичних олімпіад, чемпіонатів.
|
44
|
|
Заняття
№ 1. Задачі на обведення фігур.
|
1
|
1.09
|
Заняття
№ 2. Задачі на „сірниках”.
|
1
|
1.09
|
Заняття
№ 3. Задачі на знаходження виграшної
стратегії.
|
1
|
1.09
|
Заняття
№ 4. Виграшна позиція в задачах-іграх.
|
1
|
8.09
|
Заняття
№ 5. Задачі-ребуси.
|
1
|
8.09
|
Заняття
№ 6. Числові ребуси.
|
1
|
8.09
|
Заняття
№ 7. Задачі на розфарбування фігур.
|
1
|
15.09
|
Заняття
№ 8. Задачі на розфарбування прямої.
|
1
|
15.09
|
Заняття
№ 9. Задачі на розфарбування площини.
|
1
|
15.09
|
Заняття
№ 10.Задачі на розрізання клітинкових
фігур.
|
1
|
22.09
|
Заняття
№ 11.Задачі на знаходження у
крайньому випадку.
|
1
|
22.09
|
Заняття
№ 12. Задачі логічного характеру.
|
1
|
22.09
|
Заняття
№ 13. Поняття про множини. Дії над
множинами.
|
1
|
29.09
|
Заняття
№ 14. Задачі комбінаторного характеру.
|
1
|
29.09
|
Заняття
№ 15. Задачі на зважування та конструкції.
|
1
|
29.09
|
Заняття
№ 16. Задачі на цілі числа. Ознаки
подільності.
|
1
|
6.10
|
Заняття
№ 17. Задачі на принцип Діріхле.
|
1
|
6.10
|
Заняття
№ 18. Задачі на узагальнений принцип Діріхле.
|
1
|
6.10
|
Заняття
№ 19. Геометричні задачі
на принцип Діріхле.
|
1
|
13.10
|
Заняття
№ 20. Загальні властивості трикутників.
|
1
|
13.10
|
Заняття
№ 21. Розв’язування прямокутних трикутник.
|
1
|
13.10
|
Заняття
№ 22. Задачі на побудову.
|
1
|
20.10
|
Заняття
№ 23. Розв’язування рівнобедрених
трикутників.
|
1
|
20.10
|
Заняття
№ 24. Контроль знань,
умінь та навичок учнів.
|
1
|
20.10
|
Заняття
№ 25. Розв’язування подібних
трикутників.
|
1
|
3.11
|
Заняття
№ 26. Види логічних умовиводів.
|
1
|
3.11
|
Заняття
№ 27. Задачі на кубі.
|
1
|
3.11
|
Заняття
№ 28. Задачі на трикутниках.
|
1
|
10.11
|
Заняття
№ 29. Задачі на чотирикутниках.
|
1
|
10.11
|
Заняття
№ 30. Задачі на операції та інваріанти.
|
1
|
10.11
|
Заняття
№ 31. Діофантові рівняння.
|
1
|
17.11
|
Заняття
№ 32. Конгруенції та їх властивості.
|
1
|
17.11
|
Заняття
№ 33. Побудова графіків складних
функцій.
|
1
|
17.11
|
Заняття
№ 34. Задачі-ігри. Пошук виграшних
стратегій.
|
1
|
24.11
|
Заняття
№ 35. Доведення методом від супротивного.
|
1
|
24.11
|
Заняття
№ 36. Доведення методом математичної
індукції.
|
1
|
24.11
|
Заняття
№ 37. Ціла і дробова частина числа.
|
1
|
1.12
|
Заняття
№ 38. Розв’язування рівнянь графічним
способом.
|
1
|
1.12
|
Заняття
№ 39. Вписані та описані многокутники.
|
1
|
1.12
|
Заняття
№ 40. Перетворення фігур. Рух.
Симетрії. Поворот.
|
1
|
8.12
|
Заняття
№ 41. Рівняння фігур.
|
1
|
8.12
|
Заняття
№ 42. Матричні способи розв’язування
систем.
|
1
|
8.12
|
Заняття
№ 43. Класичні нерівності.
|
1
|
15.12
|
Заняття
№ 44. Способи доведення нерівностей.
|
1
|
15.12
|
Математичні тренінги.
|
4
|
|
Заняття
№ 45.Тренінг 1. Задачі на парність.
Інваріанти.
|
1
|
15.12
|
Заняття
№ 46.Тренінг 2. Властивості
трикутника.
|
1
|
22.12
|
Заняття
№ 47.Тренінг 3. Властивості
чотирикутника.
|
1
|
22.12
|
Заняття
№ 48. Узагальнення та систематизація
знань учнів.
|
1
|
22.12
|
Немає коментарів:
Дописати коментар