11 клас. ІІ етап математетичної оліміпади 2012 рік.
Місто Дніпропетровськ.
11 клас
- З точки А, віддаленої від площини γ на відстань d, проведені до цієї площини похилі АВ і АС під кутом З0⁰ до площини. Їх проекції на площину γ утворюють кут в 120⁰. Знайдіть ВС.
- При яких значеннях параметра а проміжок [0;a] містить не менше трьох коренів рівняння
- Відомо, що для деякої функції y=f(х) виконується рівністьдля усіх дійсних x.Доведіть, що ця функція періодична з періодом 4.Наведіть приклад такої функції.
- Довести, що на заданій сфері можна виділити нескінчену множину точок, таку, що для будь-якої четвірки точок A,B,C,D з цієї множини відрізки
АВ і СВ не перетинаються. (Сфера – множина усіх точок простору, віддалених від заданої точки на задану відстань). - У Кіри та Андрія разом m цукерок. Кожну хвилину одночасно Андрій віддає Кірі 1/k від кількості своїх цукерок (тут к – деяке натуральне число), а Кіра – усі свої цукерки. Якщо в Андрія стає непарна кількість цукерок, то процес припиняється. Знайдіть усі m, для яких такий процес може продовжуватися нескінченно довго (вважається, що k задане).
На виконання завдань відводиться 4 години
Вінницька міська олімпіада юних математиків 2007 рік
11 клас
1. Розв'язати рівняння:
2( х + 1/х)2 + (х2 + 1/х2 )2 – ( х + 1/х)2(х2 + 1/х2 ) = (х + 2)2
2. Знайдіть найбільше натуральне число n таке, що число 2007!
ділиться на 2007n. (Нагадаємо,
що 2007! = 1×2×3×... ×2005×2006×2007.)
3.
3. Нехай a і b - такі гострі кути, що sіn a +
sіn b
< 1. Доведіть, що
sіn2 a + sіn2 b < sіn2 (a+b).
4. Із точки, яка не лежить в площині, проведені до цієї площини
перпендикуляр і три похилі, проекції яких на задану площину дорівнюють а, b і с.
Знайдіть довжину проведеного
перпендикуляра, якщо похилі утворюють з
площиною кути, сума яких дорівнює 90 .
5. Дано 2007 однакових правильних п'ятикутників, при вершинах кожного із яких записані числа від 1 до 5, як показано на малюнку. П'ятикутники можна повертати і перевертати. Складіть усі 2007 п'ятикутників в стопку (вершина до вершини) так, щоб суми усіх чисел біля кожної вершини стопки були однаковими. А чи зможете ви зробити це, якщо п'ятикутників буде 2008?
На виконання роботи виділяється 4 годин и.
Використання
записників і калькулятора не дозволяється.
Кожна задача оцінюється в 7 балів
Загальні критерії оцінювання завдань наведено в таблиці.
7
|
Повне правильне розв’язання
|
6-7
|
Повне правильне розв’язання. Є невеликі недоліки, які в цілому не впливають на розв’язання.
|
5-6
|
Розв’язання в цілому вірне. Однак воно містить ряд помилок, або не розглянуті окремі випадки, але може стати правильним після невеликих виправлень або доповнень.
|
4
|
Правильно розглянуто один з двох (більш складний) істотних випадків, або в задачі типу «оцінка-приклад» вірно отримана оцінка.
|
2-3
|
Доведені допоміжні твердження, що допомагають у розв’язанні задачі.
|
0-1
|
Розглянуто окремі важливі випадки за відсутності розв’язання (або при помилковому розв’язанні).
|
0
|
Розв’язання неправильне, просування відсутні. Розв’язання відсутнє.
|
Не можна зменшувати кількість балів за те, що розв’язання занадто довге. Виправлення в роботі (закреслення раніше написаного тексту) також не є підставою для зняття балів. У той же час будь-як завгодно довгий текст розв’язання, що не містить корисних просувань, повинен бути оцінений в 0 балів.
Немає коментарів:
Дописати коментар